From Software може и да разработва Sekiro: Shadows Die Twice, но това не означава, че ще бъде пълно копие на формулата Dark Souls, с която студиото е станало известно.
Дизайнерът Хидетака Миязаки разкри, че Shadows Die Twice не е непременно нова Souls игра и въпреки че ще включва "елементи на RPG", няма да има събиране на души, класове или качване на нива.
Освен това в интервю за GameSpot Ясухиро Китао от From Software разкри, че Shadows Die Twice е само игра за един играч, без "онлайн компонент".
"Сътрудничеството с Activision по Sekiro: Shadows Die Twice беше много вълнуващо изживяване за нас", коментира Миязаки. "С тази игра много от членовете на екипа ни, включително и мен самия, за първи път изследват теми като феодална Япония и нинджите."
Битките в играта ще включват елементи на стратегия и много вертикалност.
Независимо от различията си с предните Souls игри, Shadows Die Twice определено е игра на From Software. В резултат на това феновете могат да очакват предизвикателна, но "забавна и възнаграждаваща" идея.
Sekiro: Shadows Die Twice се очаква в началото на 2019 г. за PlayStation 4, PC и Xbox One.