Titanfall, едно от най-очакваните заглавия за тази година, вече е факт. Тя предизвика сериозен шум, а ревютата са повече от положителни. Въпреки че системните изисквания не са твърде високи, потребителите с PC ще трябва да се подготвят за 48 GB инсталирани файлове. За Xbox One играта заема около 20 GB. Защо е тази разлика – заради текстури с голяма резолюция? Липса на оптимизация? Не. Разликата идва от 35 GB некомпресирано аудио.

 

Причината за некомпресираното аудио е свързана с минималните системни изисквания. Intel Core 2 Duo (2.3 GHz) не е достатъчен за гладка работа и декомпресиране на аудио файловете. Ричард Бейкър от Respawn Entertainment обясни, че четриядрените процесори могат да се справят с подобно нещо, но целта на компанията е ясна – подкарване на най-голям брой машини. Файловете, които свалят потребителите на Xbox One, са в размер на 16.39 GB, а тези за PC потребителите – 21 GB.

Нашето подробно превю на Titanfall може да прочетете тук.

Тагове:
Още от Play