Връзката между Apple и Nike не е нова. Разговорът между главния изпълнителен директор на спортния гигант и Стив Джобс стана особено известен след смъртта на втория, а платформата Nike+ стана популярна именно заради интеграцията си в продуктите на Apple.
В интересно интервю пред CNBC Майк Паркър, главният изпълнителен директор на Nike, споделя, че партньорството между Nike и Apple продължава. Той не коментира дали хардуерната дивизия наистина е затворена, но споделя, че се надява Nike да продаде над 100 милиона FuelBand-а. Това подсказва, че устройството вероятно не е мъртво, имайки предвид, че към момента са продадени около 30 милиона броя. Все пак, Паркър твърди, че в бъдеще Nike ще набляга на софтуера.
Очакваме спортната платформа на компанията да бъде важна част от iWatch, което обяснява все още непотвърденото прекъсване на FuelBand линията. Вярвате ли, че Nike ще разчита на Apple от хардуерна гледна точка?