Рекламите в Instagram наподобят тези, които виждаме в списанията. Може би имено поради тази причина те допадат толкова много на потребители. От Instagram обявиха резултати от първите си четири рекламни кампании и изтъкнаха, че компаниите Levi’s и Ben & Jerry са достигнали до повече то 7 млн. потребители в САЩ за малко повече от седмица. Всичко това благодарение на спонсорираните снимки.

 

Instagram отбелязват, че има 32% ръст в запомняне на рекламата спрямо резултатите показани от контролните групи. Това означава, че хората или са ги харесали изключително много, или са им били толкова неприятни, че не могат да ги забравят.

 

„17% от хората, които са видели една реклама на Ben & Jerry и новият вкус сладоледи, не само са били уведоми за него, но и са започнали да го свързват с марката”, пише в официалния блог на Instagram. Резултатите говорят за успех, но още е рано да се правят генерални заключение. Едно е ясно – хората отвръщат с ентусиазъм и много положително на спонсорираните снимки, които направиха своя дебют миналия месец. Поне това съобщават от сайта, собственост на Facebook. Интересно е, че информацията се обявява точно в седмицата, в която се дава старт на автоматичното стартиране на видео във Facebook. Съвпадение?

Защо тийнейджърите напускат Facebook и залагат на SMS приложенията?

Тагове: