HTC дадоха официален старт на новата серия от реклами, в които основно лице ще бъде актьорът Робърт Дауни Джуниър. Пълният двуминутен клип, който е част от кампанията „Here's to Change”, може да бъде видян онлайн и не включва нито една дума за смартфони или пък за Android. Разбира се присъства флагманът на компанията – HTC One.
Клипът, който наподобява трейлър, е закачлив, а звездата от Железния човек подхвърля различни предложения относно какво може да означават буквите HTC.
Новият клип е само първата стъпка от нова маркетингова кампания в три части. HTC се надяват да възродят името на марката сред клиентите. Вместо да бъдат натрапвани огромни списъци с технически параметри, от HTC искат да предизвикат забавно и приятно усещане в публиката. Към кампанията има създаден и генератор, който избира на случаен принцип три думи, които да отговорят на въпроса „За какво е абревиатура HTC?”. Очаквайте доста странни съчетания.
А споменатата липса на каквито и да е хардуерни и софтуерни параметри? Тях ще видим във втората фаза от рекламната кампания.
А какво означава абревиатурата HTC според Робърт Дауни Джуниър? Вижте в рекламния клип! Мислите ли, че кампанията ще бъде успешна?