В нова тематична реклама за Световното първенство по футбол Samsung се подиграва с липсата на гъвкав iPhone на Apple, докато рекламира своя собствен Galaxy Z Flip 4.

В рекламата, публикувана в един от акаунтите на Samsung в социалната мрежа Weibo, телефоните Galaxy Flip могат да се видят като фенове на футболен стадион, вдъхновен от протичащото в момента Световното първенство през 2022 г. Докато телефоните Galaxy Flip аплодират и се сгъват и разгъват на трибуните, няколко смартфона, ясно наподобяващи iPhone, остават в публиката, стоящи неподвижно с тъжни емотикони, показани на дисплеите им, докато се оглеждат в морето от телефони Galaxy Flip. Текстът в края на рекламата гласи „време е да се сгънем“.

Това не е първият път, когато Samsung се закача с Apple и липсата на сгъваеми и флип телефони в каталога на американския гигант. В реклама от миналия месец Samsung се подигра с това, че потребителите на Apple винаги чакат нови функции, „защото това е, което правим“. „Ние чакаме“, шеговито цитира рекламата фалшив служител на Apple, който казва това за ужас на ентусиазираните потенциални клиенти.

Снимка: Samsung

Виж още: Neuralink е провалът на Илон Мъск, за който той не иска да разберете

 

Тагове: