По аналогия колата следва да се казва RS8, но от Audi не искат моделът да се бърка с още по-наточена версия на лимузината S8. Енергоцентралата под стъкления купол ще е познатата от RS6 5,2-литрова V10 машина.

Мощността на битурбодвигателя възлиза на 575 к.с., които ще направят още по-бърза спортната стрела. Времето от 0-100 км/ч ще падне на 4 сек, а максималната скорост ще достигне до 320 км/ч. Немците очевидно са решили проблема с охлаждането, който буквално унищожи тестовия прототип на Нордшлафе преди година. Досега най-големият охладителен проблем на WV Group беше Bugatti Veyron, но от тогава насам са научени много уроци.

Концептът R8 V12 TDI също е изиграл ролята на муле за усъвършенстване на аеродинамиката. В крайна сметка R8 V10 вече е напълно готов и ще започне да ни радва от средата на 2009 г., твърди агенция Speed-Press.

Тагове: