Стрийминг платформата Netflix дълго време избира своя партньор и за изненада на всички замесени в аферата това се оказа не кой да е, а Microsoft. Тази седмица компанията обяви, че планира да работи с технологичния гигант по бюджетната си версия, включващ реклами. В своя блог Microsoft потвърди, че ще предостави на Netflix технологичен и търговски опит. Още миналия месец The Wall Street Journal предположи, че Google и Comcast са сред водещите кандидати, които да помогнат на Netflix да изградят абонамент, поддържан от реклами. Netflix разби всички слухове, като заяви, че е избрал Microsoft заради „доказаната способност“ на технологичния гигант да предлага поддръжка на своите клиенти. „Microsoft предложи гъвкавостта за иновации с течение на времето както от страна на технологията, така и от страна на продажбите, както и силна защита на поверителността на нашите членове“, каза главният оперативен директор на Netflix Грег Питърс. Не се споменава фактът, че Microsoft не управлява конкурентна услуга за стрийминг.

 
Съизпълнителният директор на Netflix Рийд Хейстинг за първи път разкри, че компанията проучва по-евтини планове през миналия април. Признанието дойде, след като Netflix обяви, че е загубил 200 000 абонати през първото тримесечие на 2022 г. Тогава Хейстингс сподели, че компанията планира да финализира детайлите на своите планове „през следващата година или две“. Очаква се Netflix да обяви печалбите си за второто тримесечие във вторник. Според CNBC компанията наскоро предупреди Wall Street, че може да е загубила до два милиона абонати през последните три месеца. 

Снимки: Unsplash

Виж още: Реклами спират филма в Netflix, но за сметка на по-евтин абонамент