След ребрандирането на Twitter към X няколко потребители останаха без своите профили - например фотографът от Сан Франциско Джийн X Хванг загуби права върху профила си @X, като никой не беше трогнат, че той датира от 2007 г. Въпреки че Хванг се е надявал компанията да му предложи компенсация, вместо това му е било предложено да избере друго неактивно потребителско име - както и мърчове на компанията и посещение в нейната централа. "Те просто го взеха по същество - нещо, което си мислех, че може да се случи", казва Хванг пред The Telegraph. "Изпратиха имейл, в който се казваше, че то е собственост на "X"."
Сагата продължава и някои други потребители са били лишени от акаунтите си от X, тъй като компанията изглежда ги използва, за да замени някои от акаунтите, свързани с предишната ѝ марка, включително @twittermusic, @twittersports, @twittermovies и @twittertv.
Съответно @music, който е бил притежаван от Джереми Воут от Охайо се е оказал с ново потребителско име: @musicfan, като му бяха предложени и акаунтите @musiclover, @musicmusic и @music123 - които явно би трябвало да звучат по "същия начин".
В сайта Hacker News потребител, който твърди, че притежава @sports в Twitter, съобщава, че е получил подобно съобщение от компанията. "Потребител съм от 16 години, от първия им ден на публична регистрация. Влизам всеки ден и използвам Twitter в продължение на часове всеки ден", заяви авторът на публикацията, който отбеляза, че акаунтът му е бил преместен на @sportz. (Като алтернатива им бяха предложени @allsports, @sportsfan или @sportslife.)
X са си взели обратно и @movies и @tv. И въпреки всички емоции Джереми Воут потвърждава, че ситуацията е изяснена предварително. Той споделя, че в бума на появата на социалните мрежи, той е внимавал и е прочитал условията. И всяко едно е твърдяло, че потребителските ни имена не са наша собственост: "Във всички имаше параграфи за това. Ние не притежаваме този домейн, той е техен и ние го заемаме. Те винаги могат да го отнемат", добавя той.
Снимки: Unsplash
Виж още: Мъск ще иска по хилядарка от всяка компания, която иска да остане със златен статут