Android потребителите добре знаят, че що се отнася до релевантността на резултатите от търсачката, състоянието на Play Store окаяно. Освен на погрешни предложения може да се натъкнете и на такива, които включват името на други по-популярни приложения или дори имат емоджита в заглавието си. Най-накрая някой в Google се е уморил от всичко това, защото гигантът потвърди, че считано от края на септември, влизат в сила новите изисквания за публикуването на приложения в Play Store.

Считано от 29 септември, имената и иконките на Android приложенията в Play Store ще подлежат на нови изисквания с цел да бъдат по-достоверни и практични от гледна точка на крайните потребители. Google сам дава пример за такава промяна като описанието Google Tasks: Any Task, Any Goal. Get Things Done става просто Google Tasks.

Промяната ще засегне и скрийншотовете към приложенията, които също трябва да бъдат не абстрактни илюстрации, а реални изгледи от приложението. Ще се премахват скрийншотове, които не съдържат никаква реална информация или пък имат рекламни надписи.

В името на облекченото разглеждане на Play Store се премахват и безсмислени описания като free, fast и download now, както и подвеждащи текстове и изображения относно представянето на приложението в магазина като #1 racing game.

Снимка: Google

Виж още: Изкуствен интелект ще разпознава дали сте болни от COVID-19 според кашлицата ви

 

Тагове:
Още от Play