Въпреки че Facebook едва ли се нуждае от повече маркетингови трикове за завладяване на пазара, компанията не се ограничава до наличните си опции. Макар определено да бележи точки при приложенията, социалната мрежа все още не може да открие точната формула, що се отнася до хардуера. Последният слух предполага, че Facebook може да си партнира с Ray-Ban при създаването на интелигентни очила.
Партньорството с Ray-Ban може да помогне на Facebook не само да създаде интелигентни очила, но и да ги направи хит.
На среща с инвеститори тази седмица Марк Зукърбърг каза следното:
"Гледайки напред, следващото издание на наш продукт ще бъде пускането на първите ни интелигентни очила от Ray-Ban в партньорство с EssilorLuxottica. Очилата имат своя емблематична форма и ви позволяват да правите някои доста интересни неща. Затова съм развълнуван да ги предложим в ръцете на хората и да продължим по пътя към пълните очила с разширена реалност в бъдеще."
Макар Зукърбърг запази подробностите в тайна, но това, което се знае за очилата, е, че те няма да се доставят с интегриран дисплей. Също така те няма да бъдат класифицирани като устройства с разширена реалност. Това ни кара да се чудим дали предстоящите очила на Facebook и Ray-Ban ще разчитат на придружаващо приложение - нещо, което вече сме виждали в оригиналните Snap Spectacles, Razer Anzu или Amazon Echo Frames.
За онези, които са объркани относно партньорството с Ray-Ban, това най-вероятно ще помогне на Facebook да продаде по-бързо очилата и ще им помогне да се отличават благодарение на изключително популярния бранд. Възможно е също така Зукърбърг да е решил просто да разкрие, че Facebook си партнира с Ray-Ban, вместо да сподели нещо техническо относно интелигентните очила.
Дали ще бъдат само хайп, или може да донесат нещо новаторско? Ще разберем едва когато тези очила излязат.
Снимка: Unsplash/Devin Avery
Виж още: Windows 11 ще изисква всички лаптопи да имат висококачествена камера