Toshiba обяви формирането на нова отделна организация – Toshiba Lifestyle, която ще отговаря за представянето на глобалния бизнес, свързан с визуални продукти и домакински електроуреди. Компанията ще стартира своята дейност официално на 1-ви април 2014 г. заедно с началото на новата фискална година и ще е част от Toshiba Lifestyle Products & Services Group – бизнес частта, която отговаря за компютри, телевизори и бяла техника.

 

С цел да се улесни по-бързото вземане на решения по отношение на ключови и от стратегическо значение сфери и продуктово развитие и да се максимизира синергията чрез интеграция, ще бъдат създадени нови екипи по проекти за регионална стратегия и трансгранично продуктово планиране.

 

В своите бизнес операции Toshiba Lifestyle ще се фокусира върху увеличаване на трансграничните продажби с фокус върху развиващите се пазари, включително югоизточна Азия и Близкия изток. Бизнес единицата също така ще насочва ресурси към нови сфери на дейност с висок потенциал като умни електроуреди и облачни услуги, които ще свързват телевизорите с бялата техника в дома в една обща мрежа, както и B2B продажби като означителни дисплеи и монитори за професионална употреба.

Тагове: