Турнирът Евро 2024 е в ход, а феновете на стадионите в Германия и пред телевизионните екрани виждат реклами на vivo около терена. Това е част от партньорството между марката и УЕФА, благодарение на което vivo V30 Pro стана "официалният смартфон" на европейското първенство.

Това е поредният голям футболен турнир, в който vivo е ключов партньор след Световното първенство по футбол 2018 в Русия, Световното първенство по футбол 2022 в Катар и Евро 2020, което се проведе на целия европейски континент. Китайската марка смартфони си партнира с ФИФА и за популяризиране на своите устройства по време на турнира за Купата на конфедерациите през 2017 г.

Предполага се, че vivo V30 Pro с камерата на марката ZEISS ще "даде възможност на потребителите да се превърнат в разказвачи на незабравимото пътешествие", каквото е шампионатът UEFA Euro 2024.

Йонгдуан Джоу, генерален директор на отдел "Продукти за чужбина" във vivo, заяви в съобщение за пресата, че "несравнимите възможности за заснемане на изображения" на vivo V30 ще предоставят повече възможности за безпроблемно заснемане на красотата на спорта по време на игрите в Германия.

Партньорството дава на компанията ексклузивност за брандиране на мобилни устройства на стадиона и около него и е единствената компания за смартфони с дейности в специалните зони за фенове.

Интересно е, че видяхме и промоции на серията X100, която беше пусната на пазара в Европа през февруари, но в момента се предлага само на няколко пазара.

Снимка: Unsplash

Виж още: Apple работи по свой езиков модел за локално ползване директно в телефона ви