На прес събитие късно снощи стрийминг услугата Spotify направи едно нещо ясно: тя вече не се отнася само за музика. Даниел Ек (CEO на Spotify) заяви, че мисията на компанията е да намери най-подходящото съдържание, независимо дали е аудио или видео - за всеки миг от дните на потребителите. Ек и други хора на ръководни позиции в Spotify представиха новата версия на услугата, която създава плейлисти за индивидуални потребители.

Новата версия включва и подкасти или така наречената "видео капсула", която ще направи видеоклипове на разположение от партньори като Comedy Central, Vice News и The Nerdist. Акценти от обявяването включват:

- Медийни партньори: ABC, BBC, ESPN, NBC, TED, MTV, Maker, Slate, Fusion и E!

- Ново меню променя начина, по който хората използват приложението. От компанията казват, че то може да открие темпото на бегач и веднага да стартира подходящи песни за тази дейност.

- Новата версия на Spotify стартира в САЩ, Великобритания, Германия и Швеция от 20 май.

- Ек заяви, че фокусът върху персонализираните списъци с песни ще позволи едно по-добро насочване на рекламите.

- Spotify си партнира и с фитнес марки като Nike и RunKeeper за по-добро интегриране на приложения.

Новостите в Spotify имат за цел да предложат една по-добра услуга на все по-конкурентния стрийминг пазар. Въпреки че от Spotify казват, че те държат повече от 50% от пазара на стрийминг услуги, новата версия трябва да затвърди доминацията на компанията. Повече информация може да откриете в официалния блог на Spotify.

 

 

Прочетете още: Spotify и други музикални услуги критикуват Apple заради 30-те процента такса в App Store

Тагове: