Ако детето ви (или някой друг) е реализирал нежелани вътрешни поръчки (in-app purchases) на вашите iOS устройства, до 15-ти април имате възможност да си върнете парите.

След като загуби делото, заведено от Федералната търговска комисия, Apple плати 32.5 милиона долара и се задължи да помогне на пострадалите потребителите. Компанията изпрати мейли, напомнящи на собствениците на iOS устройства да проверят историята на поръчките си и да посетят този линк, в случай, че открият такива, които не са направили.

Компанията съветва родителите да ограничат възможността за вътрешни поръчки на устройствата, които дават на децата си. Наскоро из медиите се разпространи историята на майка, чиято дъщеря изхарчва 2600 долара в рамките на една игра. А вярвате ли, че платените приложения си отиват?

Тагове:
Още от Social