Beats Music, платформата за аудио стрийминг на едноименната компания, не се представя толкова добре, колкото слушалките и говорителите на компанията. Billboard споделя, че плащащите абонати на Beats Music след няколко месеца на пазара все още не са минали милион.
Нещо повече, стойността вероятно не е много повече от 150-300 хиляди, макар да не разполагаме с подробни данни. Основният проблем не Beats Music не се крие в липсата на добър маркетинг или самите качества на услугата.
Рекламата по време на Супербоул и щедрият безплатен период със сигурност са привлекателни, но огромна част от потенциалните потребители вече използват Spotify, Pandora, Rdio, Google Play Music All Access и други стрийминг услуги. Spotify, лидерът и единствената налична аудио стрийминг услуга в България, вече има над 2 милиона платени потребители. Смятате ли, че Beats има шанс?