С оглед предстоящото стартиране на показването на реклами в Instagram, социалната мрежа публикува скрийншот, който показва как ще изглеждат те.

Както може да видите от собствената реклама на Instagram, маркетинг съдържанието не се различава особено от постовете на приятелите ви. В горния десен ъгъл обаче има ясен етикет "Sponsored", който би трябвало да помогне да отсеете по-добре прикритите реклами. Натискането на трите точки дава опция да скриете рекламата и да споделите дали ви е допаднала.

С времето Instagram би трябвало да показва все по-точно таргетирани реклами, също като Facebook. Маркетинг платформата стартира ексклузивно в САЩ, но постепенно ще се разпространява и в други страни. Очакваме първите реклами в потоците на българските потребители да се появяват през първата половина на 2014 г.

Какво е вашето мнение за рекламите в Instagram?