Ако се вълнувате от дизайн и типография, експерименталният нов дизайн на Facebook няма да ви допадне. Наскоро писахме, че социалната мрежа се отказва от спонсорираните истории, тъй като кредибилността им никога не е била особено висока.

Разбира се, Марк Закърбърг и компания вече са готови с част от плановете си за нови рекламни формати, които да вдъхват повече доверие. Един от възможните дизайни, който в момента преминава през A/B тестове, включва различен шрифт за статии и новини. Докато останалата част от социалната мрежа е решена в несерифен шрифт, по-дългите текстове и важното съдържание ще разчитат на серифен, напомняйки за повечето големи вестници.

Не е ясно дали това решение ще достигне до екраните на всички потребители, но силно се надяваме Facebook да се откаже. Както може да видите, комбинацията не изглежда особено добре. Смятате ли, че подобен ход би помогнал на кредибилността на рекламите в социалната мрежа?