Колко пъти сме поглеждали телефоните си след сигнал за известие във Facebook, а сме виждали само покана за Candy Crush Saga – игра в социалната мрежа, която стана изключително популярна и следователно доста досадна. Но въпреки че плени свободното време на много потребители, тя не успя да се превърне във Facebook игра на годината. Тази чест отиде при Criminal Case – игра със скрити предмети, разработена от Pretty Simple. Пълния списък със спечелилите можете да откриете тук. Той е изготвен въз основа на различни фактори – рейтинг, даден от играчите; качество; месечни и дневни активни потребители; комерсиален успех и мнение на Facebook върху иновативността и креативността на заглавието.

 

„Играта има най-висок рейтинг за качество, даден й от играчите“, коментират избора. „Тя е критерий за качество, а Pretty Simple са успели да създадат едно напълно ново преживяване на тази платформа.

 

Въпреки че не притежава броя потребители, с който може да се похвали Candy Crush, Criminal Case има около 100 млн. месечни потребители – число, немислимо в началото на годината. „Pretty Simplе се появиха от нищото.“ Въпреки че Facebook не прави тонове пари от игрите, тази екстра заковава пред монитора около 260 млн. играчи всеки месец.

Вижте топ игрите на седмицата.

 

 

 

 

Тагове:
Още от Social