Twitter въведе внедрени постове преди няколко месеца и, макар да не са част от основната бизнес стратегия на компанията, те успяха да се популяризират сравнително бързо. Днес редица медии, включително HiComm.BG, използват внедрени туийтове за по-бързо и коректно цитиране с ценната за източника на съдържанието препратка.

Facebook споделя, че в момента тества идентична платформа за внедряване на постинги. Подобно на YouTube, Vimeo, Twitter и редица други услуги, тя ще позволява копиране на сравнително кратък код, който пренася цялото съдържание на постинга в произволен сайт. Освен да прочетат или изгледат споделеното съдържание, потребителите ще могат да харесват и коментират, без да посещават социалната мрежа директно.

Това е отличен ход за допълнително стимулиране на интеракция с Facebook съдържание и поредното доказателство, че произведението на Марк Закърбърг е много повече от поредната социална мрежа.