Facebook и Twitter са в сериозна битка. Двете социални мрежи имат своите потребители, много от които ги ползват по различно предназначение. Това явно не е достатъчно и последният, който хвърли ръкавицата, е Марк Зукърбърг. Най-новата функция на Facebook е насочена към едни от сериозните почитатели на Twitter – журналистите. Facebook влиза в партньорство с Storyful, инструмент за социални медии, който се използва за откриване и проверка на интересно съдържание, за създаването на FB Newswirе – страница, в която са поместени новинарски постове, събрани от цялата социална мрежа. Постовете, в които ще бъдат включени снимки и видео, посветени на различни теми, се изтеглят директно от публичните Facebook профили и страници.
Съревнованието между двете най-популярни социални мрежи не е от вчера и днес. Напомняме, че Facebook „зае“ някои типични за „синята птица“ елементи – хаштагове (hashtags) и набиращи скорост постове, но и от Twitter не останах длъжници – вчера ви запознахме с последния редизайн на профилите, които все повече приличат на тези, понзати ни от мрежата на Зукърбърг. Е, към момента липсва Timeline
Когато търсят новинарско съдържание, генерирано от хора и участници в събития, журналистите обикновено се обръщат към Twitter или YouTube, тъй като това са най-добрите източници на събития в реално време. Тъй като те са публични платформи, тази информация може да бъде лесно открита и споделена. FB Newswire е удобна страница и за средностатистическия потребител, който просто иска да бъде информиран. Именно в тази област Facebook иска да разклати присъствието на Twitter. Разбира се, вероятността това начинание (страница) да се справи с поставената му задача, не е много голяма. За това свидетелства и фактът, че цялото съдържание на FB Newswire е споделяно директно в съответстващата му Twitter страница (@fbnewswire).
Разбрахте ли, че Facebook купи Moves - приложение, което следи физическата активност