Всички големи технологични компании се стараят да открият какво е следващото голямо нещо, което най-младите потребители ще използват ежедневно. Именно това е причината за толкова високата пазарна оценка на Snapchat, малък стартъп, който конкурира гиганти като Google и Facebook за вниманието на тийнейджърите.
Who’s Down е нов опит на Google да се хареса на тийнейджърите. Приложението дава възможност на всеки да обяви, че има време и желание за излизане, гости или друга социална интеракция. Достатъчно е потребителят да натисне “I’m Down”, за да може да бъде потърсен от своите приятели. Възможно е и добавяне на условие, например “Хайде да хапнем пица”.
Приложението, учудващо, може да бъде открито в App Store и Google Play, но при опит за регистрация ще трябва да въведете името на училището, в което учите, което демонстрира какъв е таргетът на Who’s Down.
Смартфон игри на седмицата, ноември 2015, част 1