Няма как да не сте забелязали, че средната дължина на текст, който сме готови да прочетем без предварително убеждение в качеството му, спада постоянно. Преди началото на интернет епохата 500-странична книга изглеждаше напълно приемлива, докато във времето на Twitter сме склонни да подложим под съмнение всичко с дължина над 140 символа. Добре де, може би преувеличихме, но редица статистики показват, че интересът към дългите текстове намалява. Google се стреми да промени това.

В рамките на няколко години интернет гигантът постепенно добавя нова секция към търсачката. Тя се нарича "Long reads" и показва единствено линкове към дълги статии и подробни анализи. Точните критерии на работа все още не са ясни. За да използвате Google Long Reads е достатъчно да въведете ключови думи и да потърсите за дълги текстове в резултатите - категорията не е обособена в собствен таб.
Смятате ли, че Google може да се справи с tldr феномена? А знаете ли, че първия изкуствен бургер е финансиран от Сергей Брин?

Тагове:
Още от Social