Както очаквахме, Марк Закърбърг и компания представиха новия дизайн на потока на Facebook по време на специално събитие. Според главния изпълнителен директор на социалната мрежа и основните дизайнери, той е вдъхновен от класическия дизайн на вестници и списания, но много критици веднага забелязаха приликата с Google+. Facebook набляга на големи изображения, по-едри шрифтове и, като цяло, на дизайн, по-близък до мобилния изглед на платформата.

Основните три бутона вече са отдясно, а лентата е значително по-дебела, макар че вече видяхме това с анонса на Graph Search. Инструментите, групите и страниците се намират вляво и вече не включват текст, а само по-големи икони, също като в Google+. Потребителите може да се възползват от различни потоци: с новини, със снимки, с музика или с игри, както и да създават собствени филтри. Много потребители, които вече имат достъп до новия дизайн, споделят, че рекламното съдържание е по-ненатрапчиво.

Ако искате да изпробвате новия дизайн на потока възможно най-бързо, посетете този линк.

А губи ли популярност Facebook според вас?

Очаквайте подробна статия, посветена на новия дизайн на Facebook, съвсем скоро.