Потребителите на Foursquare отдавна публикуват снимки на менютата на ресторантите и баровете, в които се чекват. Отзивите им стимулират екипа на социалната мрежа да разработи официална система за индексиране на менютата, разбира се, със съгласието на собствениците на заведенията.

Потребителите вече могат да търсят за конкретно ястие и да получат най-добрите резултати близо до себе си. Отличната работа на новата услуга, разбира се, зависи от активността на собствениците на заведения.
Засега тя не работи в България, но очакваме това да се промени скоро. Foursquare потреблението в страната става все по-сериозно и по наши наблюдения това се отразява и на собствениците на заведения.
Потребителите могат да търсят както конкретни ястия, така и хранителни групи. Вегетарианците и хората на глутенова диета например имат възможност да подберат подходящите места, без да посочват какво точно им се хапва.