Музикалната социална мрежа SoundCloud подписа с компанията за онлайн-плащания Adyen. Целта на базирания в Берлин сайт е да усъвършенства плащанията си. Досега потребителите даваха дарения чрез Flattr или бяха препращани към beatport, а някои творци използваха полето за коментари, да сложат и линк към iTunes.
Adyen се занимава с онлайн-плащания и техни клиенти са авио-гиганта KLM, Vodafone, сайтът за онлайн-залози Betsafe, сайтът за запознанства Badoo и др.
Споразумението е само поредната стъпка от навлизането на "Новия SoundCloud", след като от потребителска гледна точка вече е улеснено споделянето, нотификации в реално време и приложения за смартфони.
"SoundCloud се разраства с невероятна скорост в глобален план и имаме нужда от партньор, който да ни помогне в плащанията с различна валута. Adyen са невероятни професионалисти, и също така имаме една и съща гледна точка в съвместното ни технологично развитие.", коментира Мориц Кьонигсбушер, продуктов мениджър на SoundCloud.
Музикалната платформа е една от най-бързоразвиващите се поради възможността всеки да качва и сваля каквито музикални файлове пожелае.