За пета поредна година Apple остава на върха на класацията за най-ценна марка на Interbrand 2017 Best Global Brands.
Apple добавя три процента към стойността си, достигайки 184.15 млрд. щатски долара. Google е на второ място със 141.7 млрд. долара, след нея е Microsoft с 80 млрд. долара, Coca-Cola с 69.7 млрд. долара, Amazon с 64.8 млрд. долара и Samsung с 59.3 млрд. долара.
Първенците Apple и Google покачват своята оценка с малък процент, но големите промени идват при Facebook (с 48-процентов ръст), Amazon (с 29 процента ръст), Adobe (с 19 процента ръст), Adidas (със 17 процента ръст) и Starbucks (с 16 процента ръст).
За да се определи кумулативната стойност на търговската марка, Interbrand отчита финансовите резултати на марковите продукти и услуги, ролята на марката за повлияване на избора на клиента, както и силата на марката във високата ценова категория.