За новите Unlimited планове и как ще повлияят на пазара на мобилни услуги, за неограниченото общуване и новата визуална идентичност на VIVACOM разговаряме с Любомир Малоселски, старши мениджър „Продукти и услуги за крайни клиенти“ във VIVACOM

 

Бихте ли ни разказали повече за новите мобилни планове?

Новите мобилни планове Unlimited са първите на пазара, които предоставят възможност за напълно неограничена комуникация. Включените данни нямат ограничение по обем или функция за ползване като социални мрежи, гледане на видео и т.н. и скоростта не намалява. В комбинация с това запазваме предоставянето на неограничените национални минути и добавяме неограничено количество SMS-и и MMS-и към всички мрежи в страната. Не на последно място включените в Unlimited услуги могат да се използват и в роуминг в ЕС, съгласно действащата регулация за мобилни услуги в рамките на ЕС. Даваме избор на клиентите с два варианта на плана. Първият, Unlimited 150, осигурява неограничени национални мегабайти със скорост до 150 Mbps, а с Unlimited 50 мегабайтите отново са неограничени като количество, но при скорост до 50 Mbps. Всеки потребител може да разгледа информацията на сайта ни или да попита консултантите в магазините ни, за да избере най-подходящия за себе си.

 

След изчерпване на определената квота намалява ли скоростта на мобилния интернет?

Революционното при Unlimited плановете е липсата на месечна квота за ползване на данни, след която скоростта намалява. Така общуването е пълноценно през целия месец и няма риск да се наложи закупуването на допълнителни пакети с мегабайти.

 

Какви допълнителни услуги получават потребителите , ползващи Unlimited 50 и Unlimited 150?

Освен неограничено общуване с Unlimited плановете потребителите получават редица допълнителни услуги. Включени са достъп до музикалната платформа TIDAL, 128 GB облачно пространство в pCloud за съхранение на файлове, данни и снимки, използване на мобилния портфейл Pay by VIVACOM до края на 2021 г. без месечна такса и достъп до 30 канала с приложението TV GO. По този начин клиентите получават допълнително съдържание и услуги, от които могат да се възползват без притеснение с неограничените мегабайти в плана си.

 

Как ще се отрази това на пазара и вече съществуващите мобилни планове с ограничения на скоростта след изчерпване на даден лимит ? По какъв начин новите планове ще променят пазара на мобилни услуги у нас?

Основният смисъл на телекомуникациите е да осигуряват безпроблемно, надеждно и качествено общуване на потребителите. След като за втори пореден път печелим отличието на Ookla за най-бърза мобилна мрежа в Европа1, смятаме, че сега е най-подходящият момент да предоставим нови услуги за нашите клиенти. Непрекъснато нарастващото потребление на мобилни данни е водещата причина на предприемем тази промяна. Даваме на клиентите това, от което имат нужда сега и ще имат още по-голяма нужда в бъдеще. Вярваме, че това е правилната стратегия за развитието на мобилните планове.

 

Не на последно място – наскоро представихте и новата визуална идентичност на бранда – каква бе причината за тази промяна?

Само преди няколко месеца VIVACOM се присъедини към семейството на United Group, което ни дава възможности за откриване на нови хоризонти. Това е една от причините за освежаването на логото и визуалната идентичност на бранда. При обновяването почерпихме идеи от най-модерните световни тенденции. То отразява стратегията ни за позициониране на VIVACOM в бранд, предлагащ висококачествени услуги и възможно най-добро клиентско изживяване. В същото време запазваме марката, защото тя е позната и много добре възприемана от потребителите на българския пазар.

Снимки: Vivacom

Виж още: Над 127 000 теста показват, че VIVACOM разполага с най-бързата мобилна мрежа в Европа