Gallery "4108"
С откриването на Олимпийските игри в Пекин на 8 август NBC Universal ще бъде на крачка от спечелването на собствен златен медал, пише Adweek. Най-вероятно медията ще загребе 1 милиард долара от рекламни постъпления - не само от сметките от NBC и неговите кабелни разклонения, но също така и от интернет рекламите, които компанията агресивно продаде. Това ще бъде абсолютен рекорд - много повече, отколкото NBC спечели от рекламни постъпления от Олимпийските игри в Атина преди четири години.
Медията, която има ексклузивни права за САЩ да излъчва игрите, продаде 85% от телевизионното си време. NBC иска средно по 750 000 долара за 30-секунден клип. Рекордно скъпите спотове ще се ротират, докато трае цялата олимпиада от 8 до 24 август при това не само в праймтайма, но и през деня, и късно вечерта.
Олимпийските спортове ще се предават в мрежата на NBC, включваща Telemundo, USA Network, CNBC, MSNBC и Oxygen. NBC Universal ще вземе от това около 850 милиона долара и други 150 милиона долара от локалната NBC мрежа.
Тарифата за интернет реклама, цена на 1000 влизания, е скочила с 10% спрямо тази от игрите в гръцката столица. Най-нетърпеливи да рекламират са телекомите, компаниите за автомобили, безалкохолни напитки и филми.
Големият интерес се дължи и на очакванията, че американският плувец Майкъл Фелпс ще счупи световния рекорд, като спечели най-голям брой златни медали в рамките на едни олимпийски игри. Отразяването на гимнастическите дисциплини по Oxygen предизвикват все по-голям интерес сред рекламодателите, заинтересовани от женската аудитория. CNBC пък ще се специализира в боксовите мачове, затова рекламодателите му са насочени към продуктите за мъжете.
"Клиентите и купувачите разпознават, че това голямо спортно събитие произвежда огромни блага особено във фрагментирания медиен свят, в който живеем", заяви Сет Уинтьр, от NBC Sports and Olympics.
От компанията майка - General Electric, заявиха, че приходите от последното тримесечие са 700 млн. долара заради олимпийските игри.
От в. Класа
Коментари (0)