Новият дизайн ще позволи на Yahoo да въведе повече миниуслуги, известни като widgets (джаджи), при персонализирани версии на официалната страница на компанията. Промяната е ключова стъпка в усилията на Yahoo да възвърне позициите си, които загуби заради конкуренцията на Google Inc и бързо набиращите популярност социални мрежи MySpace u Facebook.
През последните две години Yahoo отчете спад на печалбите, което предизвика драматично понижение на пазарната стойност на групата. В резултат на това тази година Microsoft Corp. предложи доброволна оферта за придобиване на търсачката. С 500 милиона потребители тя се надява да възвърне отново предишните си позиции. Като част от този процес компанията извършва все по-голям преглед на съдържанието на други сайтове и разширява рекламната си мрежа.
Друга известна интернет група - AOL на гиганта Time Warner също обяви подобни промени в сайта си през тази седмица.
От в. Класа
Коментари (0)