Миналият месец Google представи своята програма с отворен код Accelerated Mobile Pages (AMP), за да олекоти мобилното сърфиране. Първите „ускорени“ страници ще дойдат в началото на следващата година, казва компанията в блог публикация днес. От Google добавят, че 4500 разработчици са последвали проекта в Github и към момента още 250 са допринесли с писане на код и документация.

Проектът AMP привлече издатели като The Guardian, The Washington Post, BuzzFeed и Vox Media. Той също се понрави и на сериозен брой рекламодатели. Днес Google обяви, че Outbrain, AOL, OpenX, DoubleClick и AdSense развиват реклами, които да отговарят на спецификациите на бързото зареждане на проекта.

Можете да опитате AMP, като посетите тази връзка от мобилното си устройство.

 

Прочетете още: Alphabet с по-строго отношение към експерименталните идеи на Google

Тагове: