Повечето от нас не искат да виждат никакви реклами, докато сърфират в интернет, а Google иска да достави рекламите до нас по-бързо, използвайки своята AMP (Accelerated Mobile Pages) технология за бързо зареждане на уеб страници. Google се надява, че ще може “значително да подобри зареждането на страниците и да смекчи ефекта на рекламите върху потребителското изживяване".

Компанията отбелязва, че не е било толкова лесно да се ускори зареждането на страници и същевременно да могат да се показват рекламите. Имало е проблем с координацията и за да го реши, Google е разделила показването на уеб съдържанието и рекламите като отделни заявки. Разделянето на двата процеса е довело до почти мигновено зареждане на уеб страниците с реклами (виж Gif изображението). Сега Google ще може да прави много повече пари, а потребителите ще получат по-добра услуга.

 

с

 

Източник: Engadget


Прочетете и това: Google пусна петата и финална предварителна версия на Android 7.0 Nougat за разработчици

Тагове: