Геймърите, ползващи Android, може да очакват приятна изненада с Android 13 според новооткрития код в Android 13 Developer Preview.
Според него последният преглед включва нов метод в GameManager API. Новият метод, наречен setGameState, ще позволи на играта да предаде на платформата своето състояние и дали в момента зарежда нещо. Това от своя страна може да помогне за ускоряване на зареждането на играта, като приоритизира използването на процесора и предлага по-добра цялостна производителност.
Използвайки новия метод, игрите могат да кажат на системата дали трябва да бъдат прекъснати или не. Тази функция може пряко да повлияе на времето за зареждане, като позволява на разработчиците да кажат на системата да повиши производителността на процесора и да не позволява на нищо да пречи при зареждане на ресурси, гейм активи и други. Тъй като зареждането на ресурси често е това, което забавя играта най-много, тази надстройка може значително да подобри цялостното изживяване, което прави по-плавни преходите от една сцена или последователност към друга.
В допълнение към настройката на състоянието на играта Android 13 също е готов да внесе програмируеми шейдъри в игрите, което ще даде на разработчиците повече възможности от текущите RuntimeShaders. Това ще позволи на разработчиците да създават по-усъвършенствани графики и да им даде фино настроен контрол върху това, как изглеждат техните игри.
При условие че тези функции влязат в производствената версия, Android 13 може да предложи някои хубави подобрения на производителността на игрите и да даде на разработчиците възможността да направят своите игри да изглеждат още по-добре.
Снимка: Pikrepo
Виж още: DxOMark похвали камерата на Google Pixel 5