По-малко от 18 месеца след дебюта й през 2015, епълската музикална стрийминг услуга Apple Music надмина 20 млн. абонати. Достигането на този същия брой абонати отне на Spotify седем години, пише AppleInsider.
Информацията е потвърдена пред Music Business Worldwide. Преди три месеца Apple се похвали със 17 млн. платени абонати. През април абонатите бяха 13 млн., а през юни - 15 млн.
Най-големият конкурент на Apple Music - Spotify обяви, че към септември тази година платените абонати на услугата са 40 млн. Очаква се броят им да нарастне до 50 млн. в началото на следващата година.
Вицепрезидентът на Apple Еди Кю заяви пред Billboard, че около 60% от абонатите на Apple Music не са закупували музика от магазина iTunes през последните 12 месеца. Той каза още, че повече от половината от абонатите на услугата живеят извън САЩ.
Прочетете: Бъг в настолната версия на Spotify качва огромно количество данни на твърдите дискове