Apple е един от царете на маркетинга - не само като похарчени суми, но и като идеи. През последните години от Купертино сериозно увеличиха пазарния дял на някои продукти чрез интересни, забавни и иновативни реклами. 

Сега обаче технологичният гигант ще се опита да промени глобалната си маркетинг стратегия. От Apple са "реструктурирали" отношенията си с дългогодишния рекламен партньор TBWA\Media Arts Lab, за да се фокусират повече върху регионални реклами. Това означава, че ще се спре практиката една реклама просто да се превежда на даден език, а ще се създават специфични за региона кампании. 

Пример за новата стратегия на Apple е вдъхновената от бразилския карнавал "Meu Bloco na Rua" реклама, с която се рекламира iPhone 7 в страната. По всичко личи, че тази реклама е създадена за онлайн пространството, а не за традиционните телевизионни канали. 

 

 

Говорител на TBWA\Media Arts Lab заяви пред изданието Adweek, че "реорганизира и представя нов оперативен модел, за да е в крак с начините, по които хората консумират медии и съдържание". От агенцията уточниха, че това ще доведе до намаление на "локализирането" и по-големи инвестиции в дигиталната сфера, дата анализите и създаването на съдържание. 

Прочетете: Apple придоби компанията RealFace и технологията й за лицево разпознаване

Тагове: