Според информация на ZDNet Korea Samsung вече има 23% дял от световния таблетен пазар. Корейският производител e доставил 14 млн. таблета през първата третина на тази година. Увеличението е с около 200 000 бройки. Сайтът е получил информацията от неупоменат ръководен кадър в Samsung.
„В развитите пазари наложихме подобрен вариант на плана за продажби на таблети, който използваме в развиващите се страни”, коментира източникът пред ZDNet. „Успяхме да се възстановим от слабото последно тримесечие на 2013 г.” Сигурни сме, че Samsung има сериозна амбиция да се превърне в най-големия доставчик и в пазара на таблети. Тази амбиция беше заявена и от ръководителя на мобилната дивизия на компанията, която все още остава втора след Apple. Производителите на iPad остават лидери с 30% пазарен дял. Samsung демонстрира стабилен ръст – миналата годината компанията достави 40 млн. устройства, което е почти два пъти повече спрямо 2012 г. През 2014 г. се очаква тази цифра да достигне до 100 млн. Мислите ли, че Samsung ще изпревари Apple в този пазарен сегмент?