Канадската компания BlackBerry обяви днес финансовите си резултати за второто тримесечие на 2014, приключващо на 30 август, от които става ясно, че е отчела по-малка загуба.
BlackBerry отчита нетна загуба от 207 млн. долара за второто тримесечие, спрямо загуба от 965 млн. долара година по-рано за същия период. Приходите намаляват до 916 млн. долара от 1,57 млрд. долара преди година.
Производителят на мобилни устройства заяви, че продължава да поддържа силната си кешова позиция, но все по-често търси възможности за инвестиране. Компанията потвърди, че се стреми да постигне обрат в резултатите до края на фискалната 2015 г. След оповестяването на резултатите акциите на компанията нараснаха в предборсовата търговия, отбелязва Investor.
Изпълнителният директор Джон Чен се похвали, че компанията е успяла да продаде 3.4 млн. лицензи за услугата BlackBerry Enterprise Service, което е почти тройно увеличение спрямо миналогодишните резултати.
Вижте: BlackBerry Passport струва 599 долара