Въпреки че последните години бяха доста трудни за HTC, то компанията не се отказва и дори продължава да доставят иновации. Днес в интервю за Fast Money по CNBC, Джейсън Маккензи (президент на HTC Америка) даде малка реч за някои от най-горещите теми, свързани с тайванския производител.
Една такава тема бе по отношение на изтичанията на информация, които не оставиха почти никаква изненада за предстоящия анонс на новия HTC One на 25 март, въпреки че всъщност той не говори много по тази тема, отговаряйки, че те никога не коментират слухове или спекулации.
Едно нещо, което Макензи спомена с увереност бе, че HTC е наясно с факта, че те са загубили пазарен дял в смартфон индустрията. Те знаят също, че са допуснали много от техните лоялни клиенти да ги напуснат. Добрата новина е, че HTC очевидно са осъзнали грешките си и правят всичко по силите си, да си върнат обратно част от пазара, който са загубили.
По време на интервюто Джейсън Маккензи дори сравни продуктите на HTC с Rolex. И без съмнение HTC прави страхотни продукти с красив дизайн и завидно качество на изработката.
Макензи посочва също, че HTC разбира как клиентите усещат техните продукти. „Това, че те ценят качеството на изработката и обичат новите и иновативни устройства с великолепен дизайн.“ Ако HTC продължава да правят устройства като HTC One, то те вероятно няма да имат много проблеми с връщането на част от пазарния дял, които са загубили през годините. Те просто трябва да приложат и изпълнят плановете си и да атакуват пазара правилно.
HTC One 2 e устройството, което ще покаже, колко добре се приема стратегията на компанията от потребителите, а HTC са решени да направят следващия си флагман изключително успешен. Дали ще успеят? Остава да видим.