Според последни данни, поместени в международния доклад към Ericsson Mobility Report, глобалните широколентови мобилни абонаменти достигат 2.4 млрд. през второто тримесечие на 2014 г. (2Q 2014). Общият брой на мобилните абонаменти достига 6.8 млрд. през същия период. От тях 90 млн. нови абонаменти са сключени през второто тримесечие на тази година, като около 12 млн. идват от Китай, 5 млн. от Русия и 5 млн. от Индия – трите държави, които показват най-бърз растеж за тримесечието. Много абонати имат повече от един абонамент, поради което общият брой на абонатите възлиза на 4.6 милиарда. Около 40 милиона нови широколентови (LTE) абонаменти са сключени за второто тримесечие на 2014. Междинният доклад показва също така, че трафикът на данни нараства с 60% за периода от второто тримесечие на 2013 г. до второто тримесечие на 2014 г.

 

Според доклада през второто тримесечие на тази година са продадени около 300 млн. смартфона, което е над 65% от всички телефони, продадени за този период. Преди година съотношението беше почти разделено, като смартфоните имаха лека преднина пред обикновените апарати (тип "слушалка") – 55% от общите продажби.

Тагове: