Facebook изясни своята политика за истински имена, предлагайки нещо като отговор на оплакванията, че социалната мрежа дискриминира потребителите, които са избрали да използват своето официално наименование онлайн или са имали имена, които от Facebook са сметнали като недопустими.
В страницата си „Стандарти на общността на Facebook“ компанията посочва как избира кое съдържание да се изважда от социалната мрежа и обяснява как тя отговаря на правителствените искания за информация.
Facebook заявява, че потребителите не трябва да се регистрират със своите истински имена, а всъщност биха могли да използват "автентичната идентичност".
Моника Бикерт, ръководител на глобалната продуктова политика на Facebook, казва пред ReCode, че е имало "много объркване от хора, които мислели, че сме искали да използват техните данни от шофьорските книжки“. Бикерт казва, че това не е точна интерпретация. "Искаме хората да комуникират, използвайки своето действително име, което използват и в реалния живот," допълва тя.
В допълнение към своята нова политика за истински имена Facebook обясни какво се класира за насаждане на омраза. Това става чрез текст, който изрично разрешава сатира, хумор и социален коментар, свързани с чувствителни теми. Новите насоки също така позволяват на потребителите да включват омразна реч или цитати на омразна реч, които обикновено се отстраняват.
От Facebook казват, че не са добавили нови елементи към своите „Насоки на Общността“ - компанията просто е актуализирала текста, правейки го по-подробен с цел да обясни съществуващите политики.
Има нов раздел в „Стандартите на Общността“, посветен на сексуалното насилие и експлоатация. Всяко "сексуално съдържание, свързано с непълнолетни лица, заплахи за споделяне на интимни снимки и обяви за сексуални услуги" не съответстват на насоките, заедно със снимки или видео, изобразяващи инциденти от сексуално насилие.
Facebook вече ще разрешава публикуването на "художествена голота". В това число влизат "снимки, картини и друго изкуство, което може да изобразява голота".
Друг нов раздел описва в детайли какво се случва, когато един потребител умре. Политиката изглежда е същата, както и преди: ако има доказателство за смъртта, профилът може да бъде ознаменуван, но се заличава само ако член на семейството го поиска.
Според Recode процесът на изграждане на тези универсални правила отнема много време. Последната актуализация е отнела една година, за да се развие, напише и да се направят фини настройки.
Вижте и приложеното видео:
Facebook Community Standards from Facebook on Vimeo.
Прочетете още: Стремежът към превръщане във Facebook може да убие Twitter