Facebook позволи на ботове да работят в Messenger от марки като Expedia и HP, което ще ви помогне да осъществявате покупки. С тази промяна в политиката тези автоматизирани помощници скоро ще могат да изпращат абонаментни съобщения, реклами и промоции за услуги. Ако се притеснявате от спам, Facebook подчертава, че потребителите ще могат да упражняват контрол. "Всички разговори между бизнеса и хората трябва да бъдат инициирани от лицето, което получава съобщения, които след това могат да бъдат заглушени или блокирани по всяко време", пише продуктовият мениджър на Facebook Сет Розенберг.

Когато инициирате искане чрез Messenger, дадената компания ще има 24 часа, за да реагира. Ако напишете "научи повече" или "направи среща", този 24-часов часовник ще се нулира. Тези, които се абонират за Messenger емисия на дадена компания, ще получават съобщения по-редовно, но не с промоционално съдържание. Ако абонатите отговорят на съобщение, те ще преминат в режим на стандартен обмен на съобщения, което означава, че рекламите и промоциите ще са възможни, но само в този случай.

Съществуващите компании, използващи услугата, разполагат с три месеца, за да се съобразят с новите правила за стандартни съобщения, които вече са в сила. За компаниите, които искат да се включат с ботове, Facebook обещава да прави прегледи на нови ботове в рамките на пет дни.

 Всички заинтересовани организации имат шест месеца да кажат на Facebook как точно те планират да го използват ботовете. Услугата е хитър начин за Facebook да си набавя приходи от 1 милиард потребители месечно в Messenger.


Прочетете и това: Nokia ще покажи първите си телефони и таблети с Android до края на годината 

Тагове: