Вероятно знаете, че рекламните принципи на Facebook в момента са в процес на промяна. Идеята е платеното съдържание да бъде по-малко натрапчиво и да бъде максимално близо до изглежда на стандартни фенстраници, което го прави и по-достоверно. По-платежоспособните клиенти могат да си осигурят дори място в News Feed-а. 

Новата зона за реклами на социалната мрежа, която би трябвало да започнете да виждате съвсем скоро, се намира на екрана след излизане от системата (Log out). В момента тя е заета от огромна Bing търсачка, но самите ние не успяхме да се доберем до страницата, а скрийншотът, който виждате горе, е дело на TechCrunch. 

Припомняме, че Microsoft е важен партньор на Марк Закърбърг и компания. Редмънд прави солидна начална инвестиция във Facebook и в момента стои зад търсачката на социалната мрежа. 

 

Тагове: