Миналата година Facebook въведе формат тип въртележка за Facebook рекламите, който позволява на рекламодателите да демонстрират множество изображения и връзки в една реклама. Този метод на представяне на рекламите се оказа доста успешен за рекламодателите, който е свалил цената за реализация с от 30 до 50 процента и цената на клик с от 20 до 30 процента. Като се има предвид успехът на въртящите се обяви, от днес Facebook ги прави достъпни и за мобилното приложение.

„Ние бихме искали да подчертаем някои от креативните начини, които използват рекламодателите с формата въртележка, за да отговарят на различни маркетингови цели.“ – казват от Facebook.

 

d

 

В мобилното приложение вече се поддържат до 5 изображения с връзки във формат на въртележката. Това е интерактивен, привличащ вниманието и полезен и за директния отзив и за маркетинговата популярност на марката. Сега мобилните разработчиците имат на разположение достъп до един и същ рекламен формат за инсталиране на приложения и рекламна ангажираност.

Формата въртележка също казва на рекламодателите коя реклама се представя най-добре и дава възможност на Facebook да оптимизира реда на изображенията, базирани на ангажираността и очакваните резултати. Ранен анализ показва, че тази опция е помогнала за увеличаването на кликванията със средно 12 процента.

Форматът въртележка продължава да бъде на разположение за ads API, Power Editor и Ads Create Tool.

 

Прочетете още: Instagram представи "въртящи" се обяви, които могат да се кликат