LG Electronics (LG) обяви своята визия за преминаване от сегашната си позиция на международен топ бранд за домакински уреди към „компания за интелигентни решения за ежедневието“, която свързва и разширява разнообразния опит на клиентите, докато в същото време се стреми към годишен оборот от 100 трилиона Корейски вона до 2030 година.

С впечатляващата си реч вчера в LG Sciencepark в Сеул, Южна Корея, главният изпълнителен директор Уилиям Чо, очерта смелата визия, изградена върху три двигателя на растежа: търсене на нови бизнеси с модели, базирани на платформа, чрез увеличаване на бизнес портфолиото си; ускоряване на B2B отношенията на компанията и проучвайки нови бизнес сектори, като например зарядните за електрически автомобили и дигиталното здраве. Изпълнителният директор идентифицира електрификацията, сервитизацията и дигитализацията като ключови повратни точки, върху които LG ще се фокусира, за да постигне бърз растеж в средно-кратък или дългосрочен план.

“LG ще продължи да преследва своята смела визия да се трансформира и придвижи напред като компания за интелигентни решения за ежедневието, която свързва и разширява разнообразния опит на клиентите си, вместо да се застопори на сегашната си позиция като най-добрия бранд за домакински уреди, произвеждаща качествени продукти,“ споделя г-н Чо.“Ние ще създадем чисто нов LG, като преосмислим начина, по който работим и комуникираме и го подчиним на тази цел.“

Изпълнителният директор подчерта също й финансовите цели на компанията. „Ние ще постигнем Triple 7, което включва среден темп на растеж и оперативна печалба от 7% или повече, както и съотношение на стойността на предприятието към EBITDA от 7“, каза той. “С цел да увеличим продажбите от 65 трилиона Корейски вона на 100 трилиона до 2030, ние ще се утвърдим като компания, която е заслужено призната от пазара и клиентите.“

Уилиям Чо сподели, че LG ще се фокусира върху преобразуването към бизнес модел на услугите, базирани на платформа, повишаване на B2B отношенията и осигуряването на нови двигатели за растеж, базирани на конкурентното предимство на трите стълба, за да се съсредоточи върху потребителското изживяването на клиентите си. До 2030 се очаква пропорцията на тези три пилъра в продажбите и оперативната печалба да се увеличи с повече от 50%.

Компанията планира да инвестира повече от 50 трилиона Корейски вона до 2030 година за качественото нарастване на бизнеса, включително усъвършенстването на бизнес портфолиото, водено от тези двигатели на растеж. Това включва R&D инвестиция от повече от 25 трилиона Корейски вона, както и инвестиции за съоръжения от над 17 трилиона Корейски вона и стратегически инвестиции от 7 трилиона Корейски вона.

Компанията ускорява и разширяването на своя B2B бизнес, обясни главният изпълнителен директор. Богатите познания на LG за потребителите, както и в комуникацията и съпричастността с тях, събирани по време на B2C работата на бранда, която продължава да се революционизира през последните 65 години, напълно ще се разшири към комерсиални, мобилни и виртуални пространства.

Чо подчерта как LG ускорява повсеместните промени в компанията – от корпоративната култура до бранд комуникацията при всяка допирна точка с клиентите, с основна крайна цел да се превърне в бранд, който топли сърцата на потребителите и успява да ги усмихне, като така ги кара да чувстват ценностите и философията зад слогана Life’s Good. Освн това, компанията ръководи дейностите по управление на ESG, за да изпълни своите отговорности като глобален корпоративен гражданин.

Снимки: LG

Тагове: