Откакто Google стартира своя мобилен портал за приложения Play Store за платформата Android, компанията не е давала възможност на разработчиците да позволят на хората да пробват игри без разходи, въпреки че те са платени. Не е имало промо кодове.

Единственото нещо, което можеха да направят потребителите, е да си изпращат Google Play карти за безплатни игри. Това най-накрая се променя, защото Google даде възможност на разработчиците да използват промо кодове в Play Store.

Но има няколко възражения с новите промо кодове. Промо кодовете не могат да бъдат използвани за вътрешни (in-app) абонаменти. Разработчиците могат да позволяват на играчите да използват промо кодове само за приложения и игри, които не съдържат абонаменти с вътрешни покупки.

Всяка игра има твърд лимит до 500 промо кода на тримесечие. Ако разработчиците не използват всички 500 кода в това тримесечие, неизползваните кодове не се прехвърлят към следващото тримесечие. Използвате ги или ги губите.

Разработчиците могат да определят "срока на годност" за промо кодовете за период до една година. Те могат да позволят използването на промо кодовете от Dev конзолата.

Промо кодовете ще улеснят разработчиците да раздават безплатни копия на игрите си на феновете. Това ще повиши и интереса на потребителите и ще улесни геймърите, които се занимават с писане на ревюта на игри.


Прочетете още: Facebook разработва свой собствен магазин за приложения?