Ако не използвате рекламен блокер, вероятно сте свикнали да виждате реклами преди стартиране на клип в YouTube, които обикновено могат да бъдат пропускани след около 3 секунди. Но сега Google стартира нов формат, който компанията нарича Bumper. С него заобикалянето на реклами на мобилни устройства ще стане невъзможно.
Новият формат за реклами е с продължителност само шест секунди. Bumper стартира през май и е предназначен за видеоклиповете, които можете да гледате на вашия смартфон или таблет. YouTube приема подобна стратегия, за да се ангажира с по-младата мобилна публика. Audi Германия и Atlantic Records вече са тествали новия формат.
От YouTube казва, че Bumper ще работи най-добре, когато се комбинира с други реклами в сайта, което предполага, че рекламодателите скоро ще започнат да поставят рекламни спотове с различна дължина в опит да грабнат вниманието ни.
Прочетете и това: Facebook работи по камера приложение, което да насърчи публикуването на снимки и видео