Google тества много по-различен начин на показване на рекламните имейли. С новият си експериментален изглед, маркетинговите имейли не изглеждат като имейлите от всички други. Вместо това, те представляват решетка от големи реклами с изображения.
Новият изглед следва спорния ход на Google да събира маркетинговите имейли и да ги поставят в отделен раздел в Gmail, далеч от вашите лични съобщения и писма от социални мрежи. Когато експерименталния изглед е активиран, тези имейли ще се показват, като един безкраен поток от образи, а не като текст на десетки редове.
Сега Google предлага на маркетолозите начин да акцентират с изображения, които да подчертаят целта на техните послания. Но ако подателите не са предприели нищо, то Google ще вземе най-доброто предположение за това, какво да се показва в изгледа на решетката. Това е само тест за сега, а ако и вие искате да се присъедините към тестерите, то може да посетите този сайт и да натиснете бутона Join Field Trail (Присъедини се към опита). Вие ще получите уведомителен имейл, когато функцията бъде активирана за вас. А ако получите одобрение, ще имате бутон, който ще ви позволява да превключвате между новия и стария режим, по всяко време.
Може и да изглежда като един необичаен ход, но като се има предвид, че маркетинговите имейли са начин за получаване на реклами в пощенската ви кутия, то може би има смисъл, че те ще са под формата на истински реклами.
А знаете ли че вече цялата ни Gmail кореспонденция ще бъде криптирана?