Kickstarter иска от изобретателните предприемачи да спрат да твърдят, че техните проекти са „най-добрите в света“ и вместо това да използват реалистичен език, за да опишат своите кампании. Днес компанията пусна нов инструмент, заедно с поредица от препоръки и правила за проекти, с които съветва участниците да не използват „суперлативи“ или преувеличени твърдения за продуктите си.
Инструментът на Kickstarter ще маркира преувеличени имена и ще предлага те да бъдат променяни. Засега инструментът е достъпен само за проекти на английски език. Повечето промени в политиката са по-скоро насоки, отколкото строги правила, което означава, не са задължителни. По думите на Мег Хейм, ръководител на екипа за системна интеграция на Kickstarter, всичко това е „първата стъпка“, която да даде представа на създателите какво платформата очаква от тях.
„Не гледаме на това като на еднократно бързо решение“, казва Хайм. „Промените ще помогнат на създателите да разберат очакванията ни, а това на свой ред ще помогне на тяхната кампания в дългосрочен план“.
Kickstarter също препоръчва използването на език, който говори за „пожелателни неща“, а не за „категорични изявления“. Търсещите финансиране не трябва да си мислят, че ще могат да продават продукта си след завършването на кампанията в Kickstarter. Това означава да не се прави препратка към стойността на продукта на дребно на проектната страница. Освен това изобретателите трябва да бъдат реалистични в очакванията си колко пари ще трябва да съберат, за да реализират проекта си.
В допълнение към указанията, Kickstarter публикува повече правила, които трябва да бъдат следвани, в противен случай кампанията за набиране на средства може да бъде прекратена. Въпреки че нито едно от тези правила няма да промени фундаментално начина, по който работи платформата, насоките несъмнено ще улеснят комуникацията и в идеалния случай ще създадат реалистични очаквания всички.
Виж още: Невиждан прилив на сталкери в Чернобил след сериала по HBO