LG Electronics обяви приходи за третото тримесечие на 2013 г. в размер на 13.89 трилиона корейски вона (12.51 млрд. щатски долара). Макар засилената конкуренция на пазара на телевизори и неблагоприятният валутен курс спрямо същия период на 2012 г. да влияят на цялостните приходи на компанията, продажбите на мобилни устройства се увеличават с 24% на годишна база. За последното тримесечие LG реализира оперативна печалба от 217.80 млрд. корейски вона (196.34 млн. щатски долара), което съставлява 27% ръст в сравнение със същия период на миналата година.
LG Home Entertainment Company обяви приходи от 5.01 трилиона корейски вона (4.50 млрд. щатски долара). Те са със 7% по-малко спрямо регистрираните през същия период на 2012 г. доходи и отразяват слабото търсене на телевизори на глобално ниво и ниските цени на продажба. По-високата активност на развиващите се пазари в Азия и страните от ОНД компенсира слабите темпове в Европа. С навлизането в сезона на празничните покупки, LG планира да увеличи продажбите на продукти от висок клас като OLED и Ultra HD телевизорите, като същевременно внимателно управлява своите разходи.
Приходите на LG Mobile Communications Company за третото тримесечие на 2013 г. бележат 24% ръст в сравнение със същия период на миналата година, достигайки 3.05 трилиона корейски вона (2.75 млрд. щатски долара). Компанията е продала 12 милиона смартфона през третото тримесечие на 2013 г., но рентабилността и средната продажна цена са силно повлияни както от повишената конкуренция, така и от високите нива на инвестиции в маркетинг. LG възнамерява да насърчи продажбите на новите продукти от висок клас като LG G2, смартфоните за 3G мрежи и по-масовите устройства от среден клас от сериите L II и F.
LG Home Appliance Company реализира приход в размер на 2.97 трилиона корейски вона (2.68 млрд. щатски долара), което е с 3% повече от тези през изминалата година, най-вече благодарение на доброто представяне на новите перални машини и хладилници. Продажбите на домакински електроуреди на LG са се увеличили в Северна Америка и Китай, но бележат спад в развиващите се пазари.