LG обяви приходите си за първото тримесечие на 2020 г., които възлизат на 17.73 трилиона корейски вона, или 12.45 милиарда щатски долара, и оперативната печалба от 1.09 трилиона корейски вона, или 921.47 милиона USD (щатски долара).

Въпреки че приходите са намалели с малко в сравнение със същия период миналата година, оперативният приход се е подобрил с 21.1% от първото тримесечие на 2019, което означава, че за едва втори път в историята на компанията оперативната печалба за тримесечие надвишава 1 трилион корейски вона. Оперативният марж от 7.4% пък е най-високият за първо тримесечие в историята на LG.

Ефектът от по-ниското търсене в световен план по време на пандемията се компенсира от по-високите продажби в Корея на парни уреди като перални, сушилни, съдомиялни и система за грижа за дрехи LG Styler, показвайки интереса на потребителите към по-добро здраве и хигиена. Оперативната печалба (3.6% по-висока от същия период на миналата година) и оперативният марж бяха най-високите в историята на LG благодарение на усилията за намаляване на разходите и увеличения интерес към премиум продуктите.

LG Business Solutions Company генерира продажби за първото тримесечие от 1.71 трилиона корейски вона, или 1.44 милиарда щатски долара, което е с 3.5% по-високо на годишна база и с 18.8% по-високо от предходното тримесечие благодарение на увеличените продажби на соларни модули и ИТ продукти като LG gram преносими компютри. Оперативната печалба от 212.2 милиарда корейски вона, или 179.3 милиона долара, бележи 26.3% увеличение спрямо същия период на предходната година и 159% увеличение от предходното тримесечие. Това се дължи на увеличените продажби на соларни модули, стабилната възвръщаемост на информационните дисплеи и иновациите в производството. За да минимизира по-нататъшните сривове, предизвикани от пандемията, компанията разширява усилията си за онлайн продажби на ИТ продукти.

LG Mobile Communications Company отчете продажби за първото тримесечие в размер на 998.6 милиарда корейски вона, или 843.9 милиона долара, което намали оперативната загуба до 237.8 милиарда корейски вона, или 200.96 милиона долара от предходното тримесечие.

Продажбите намаляха с близо 34% спрямо първото тримесечие на миналата година главно поради прекъсвания на доставките от китайски партньори.

Разходите бяха допълнително намалени чрез ефективността в производството и маркетинга, като непрекъснати усилия за намаляване на негативния ефект от пандемията. Лансирането на новия смартфон LG Velvet 5G в Корея през второто тримесечие ще отбележи нова посока с различна философия на дизайна.

Виж още: iPhone с 5G може и да дойде навреме

Тагове: